Από τα μέσα του 2014 αναμένεται να ξεκινήσουν τα δρομολόγια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ που θα συνδέουν καθημερινά τη Θεσσαλονίκη με τα Σκόπια - και μέσω αυτών τη Σερβία - τη Βουλγαρία και την Τουρκία, ώστε να αξιοποιηθεί το αυξημένο τουριστικό ρεύμα προς την Ελλάδα από τις συγκεκριμένες χώρες, όπως γνωστοποίησε, σήμερα, σε συνέντευξη Τύπου, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Αθανάσιος Ζηλιασκόπουλος.
«Το καλοκαίρι του 2014 θέλουμε να έχουμε τη δυνατότητα να μεταφέρουμε Βούλγαρους, Σέρβους και Σκοπιανούς τουρίστες στις παραλίες (σ.σ. μέχρι τη Θεσσαλονίκη, με ένα τρένο ημερησίως, και από εκεί οδικώς μέχρι τις παραλίες)», είπε χαρακτηριστικά.
Προκειμένου, ωστόσο, το σενάριο αυτό να επαληθευτεί, θα πρέπει να ξεπεραστούν κάποιοι σκόπελοι, που αφορούν το σιδηροδρομικό δίκτυο των άλλων χωρών: αφενός, η κρατική εταιρεία σιδηροδρόμων της Βουλγαρίας (BDZ) αντιμετωπίζει, στην παρούσα φάση, οικονομικά προβλήματα, τα οποία ενδέχεται να προκαλέσουν καθυστερήσεις στο όλο εγχείρημα.
Αφετέρου, σύμφωνα πάντα με τον κ. Ζηλιασκόπουλο, στο τουρκικό κομμάτι, βρίσκονται σε εξέλιξη έργα επί του σιδηροδρομικού δικτύου, που δεν προβλέπεται να ολοκληρωθούν νωρίτερα από τις αρχές του 2014. Το πιο «εύκολο» κομμάτι φαίνεται ότι είναι αυτό που αφορά τα Σκόπια, καθώς «εκεί θα μπορούσαμε να ξεκινήσουμε και αύριο», όπως συμπλήρωσε ο κ.Ζηλιασκόπουλος.
Βέβαια, προκειμένου το όλο εγχείρημα να αποφέρει τους προσδοκώμενους καρπούς, θα πρέπει να αντιμετωπισθεί και το ζήτημα της μεταφοράς των τουριστών από τον σιδηροδρομικό σταθμό της Θεσσαλονίκης μέχρι τις παραλίες, π.χ., της Χαλκιδικής.
«Σήμερα, οι τουρίστες από τα Σκόπια πληρώνουν πολλές φορές περισσότερα για να πάνε από τη Θεσσαλονίκη στη Χαλκιδική με λεωφορείο από ό,τι για να έρθουν από τη χώρα τους με τρένο», σημείωσε ο κ. Ζηλιασκόπουλος, σύμφωνα με τον οποίο βρίσκονται σε εξέλιξη συνομιλίες για τη δρομολόγηση ενός λεωφορείου των ΚΤΕΛ Χαλκιδικής από τον σιδηροδρομικό σταθμό και «η ανταπόκριση των ΚΤΕΛ είναι θετική».
9/9/13
«Το καλοκαίρι του 2014 θέλουμε να έχουμε τη δυνατότητα να μεταφέρουμε Βούλγαρους, Σέρβους και Σκοπιανούς τουρίστες στις παραλίες (σ.σ. μέχρι τη Θεσσαλονίκη, με ένα τρένο ημερησίως, και από εκεί οδικώς μέχρι τις παραλίες)», είπε χαρακτηριστικά.
Προκειμένου, ωστόσο, το σενάριο αυτό να επαληθευτεί, θα πρέπει να ξεπεραστούν κάποιοι σκόπελοι, που αφορούν το σιδηροδρομικό δίκτυο των άλλων χωρών: αφενός, η κρατική εταιρεία σιδηροδρόμων της Βουλγαρίας (BDZ) αντιμετωπίζει, στην παρούσα φάση, οικονομικά προβλήματα, τα οποία ενδέχεται να προκαλέσουν καθυστερήσεις στο όλο εγχείρημα.
Αφετέρου, σύμφωνα πάντα με τον κ. Ζηλιασκόπουλο, στο τουρκικό κομμάτι, βρίσκονται σε εξέλιξη έργα επί του σιδηροδρομικού δικτύου, που δεν προβλέπεται να ολοκληρωθούν νωρίτερα από τις αρχές του 2014. Το πιο «εύκολο» κομμάτι φαίνεται ότι είναι αυτό που αφορά τα Σκόπια, καθώς «εκεί θα μπορούσαμε να ξεκινήσουμε και αύριο», όπως συμπλήρωσε ο κ.Ζηλιασκόπουλος.
Βέβαια, προκειμένου το όλο εγχείρημα να αποφέρει τους προσδοκώμενους καρπούς, θα πρέπει να αντιμετωπισθεί και το ζήτημα της μεταφοράς των τουριστών από τον σιδηροδρομικό σταθμό της Θεσσαλονίκης μέχρι τις παραλίες, π.χ., της Χαλκιδικής.
«Σήμερα, οι τουρίστες από τα Σκόπια πληρώνουν πολλές φορές περισσότερα για να πάνε από τη Θεσσαλονίκη στη Χαλκιδική με λεωφορείο από ό,τι για να έρθουν από τη χώρα τους με τρένο», σημείωσε ο κ. Ζηλιασκόπουλος, σύμφωνα με τον οποίο βρίσκονται σε εξέλιξη συνομιλίες για τη δρομολόγηση ενός λεωφορείου των ΚΤΕΛ Χαλκιδικής από τον σιδηροδρομικό σταθμό και «η ανταπόκριση των ΚΤΕΛ είναι θετική».
- Ο ίδιος πρόσθεσε, τέλος, ότι η ΤΡΑΙΝΟΣΕ συζητά, από κοινού με την τουρκική πλευρά, το ενδεχόμενο δημιουργίας ολοκληρωμένων τουριστικών πακέτων, που θα συμπεριλαμβάνουν τη σιδηροδρομική μετακίνηση μεταξύ των δύο χωρών.
9/9/13
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου