Το οριστικό κλείσιμο και την εκκαθάριση των ναυπηγείων Σκαραμαγκά, εφ’ όσον η «Ελληνικά Ναυπηγεία Α.Ε.» δεν είναι σε θέση να επιστρέψει τις ενισχύσεις ύψους 310 εκατομμυρίων ευρώ, ζητά η Κομισιόν κάτι το οποίο προκύπτει από απάντησή της, σε ερώτηση του ευρωβουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκου Χουντή.
Πιο συγκεκριμένα, ο Νίκος Χουντής, σε σχετική ερώτησή του, αφού τόνιζε τις «τεράστιες ευθύνες που έχει η Επιτροπή για το κατάντημα των ναυπηγείων στην Ελλάδα», επεσήμαινε ότι, «παρά τις συνεχείς επαφές με κυβερνητικούς παράγοντες και τις ελπίδες που καλλιεργήθηκαν ότι θα επιτραπεί στην εταιρία «Ελληνικά Ναυπηγεία Α.Ε» να αναλαμβάνουν παραγγελίες εμπορικών πλοίων, προκειμένου να αντιμετωπισθεί το τεράστιο πρόβλημα της ανεργίας των Ελλήνων, και ιδιαίτερα της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης», και με δεδομένο ότι, η «Ελληνικά Ναυπηγεία Α.Ε.» δεν μπορεί να πληρώσει το ποσό που έχει επιδικάσει το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, υπήρχε κίνδυνος να κλείσουν τα Ναυπηγεία του Σκαραμαγκά.
Καταλήγοντας στην ερώτησή του, ο Έλληνας ευρωβουλευτής, καλούσε την Κομισιόν να λάβει άμεσα πρωτοβουλίες ώστε να «ανασυγκροτηθούν τα ναυπηγεία συνεχίζοντας τη λειτουργία τους, με πλήρη απασχόληση των εργαζομένων σε αυτά, με όλες τις εμπορικές δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένων των εμπορικών πλοίων…».
Στην απάντησή του, ο ευρωπαίος Επίτροπος για θέματα Ανταγωνισμού, Χοακίν Αλμούνια, προτείνει το οριστικό κλείσιμο και την εκκαθάριση των ναυπηγείων Σκαραμαγκά, εφ’ όσον η «Ελληνικά Ναυπηγεία Α.Ε.» δεν είναι σε θέση να επιστρέψει τις ενισχύσεις ύψους 310 εκατομμυρίων ευρώ.
Μάλιστα, ο ευρωπαίος Επίτροπος επιχειρηματολογεί ότι «η παύση των δραστηριοτήτων της εταιρείας και η πώληση των περιουσιακών της στοιχείων θα επέτρεπε σε άλλους δυνητικά ενδιαφερόμενους επενδυτές να αποκτήσουν αυτά τα περιουσιακά στοιχεία, και, χωρίς τα βάρη του παρελθόντος, να κάνουν την καλύτερη δυνατή χρήση τους», χωρίς βέβαια να διευκρινίζει σε τι είδους «χρήση» αναφέρεται..protothema.gr15/5/13---ΣΧΕΤΙΚΑ:
Πιο συγκεκριμένα, ο Νίκος Χουντής, σε σχετική ερώτησή του, αφού τόνιζε τις «τεράστιες ευθύνες που έχει η Επιτροπή για το κατάντημα των ναυπηγείων στην Ελλάδα», επεσήμαινε ότι, «παρά τις συνεχείς επαφές με κυβερνητικούς παράγοντες και τις ελπίδες που καλλιεργήθηκαν ότι θα επιτραπεί στην εταιρία «Ελληνικά Ναυπηγεία Α.Ε» να αναλαμβάνουν παραγγελίες εμπορικών πλοίων, προκειμένου να αντιμετωπισθεί το τεράστιο πρόβλημα της ανεργίας των Ελλήνων, και ιδιαίτερα της ναυπηγοεπισκευαστικής ζώνης», και με δεδομένο ότι, η «Ελληνικά Ναυπηγεία Α.Ε.» δεν μπορεί να πληρώσει το ποσό που έχει επιδικάσει το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο, υπήρχε κίνδυνος να κλείσουν τα Ναυπηγεία του Σκαραμαγκά.
Καταλήγοντας στην ερώτησή του, ο Έλληνας ευρωβουλευτής, καλούσε την Κομισιόν να λάβει άμεσα πρωτοβουλίες ώστε να «ανασυγκροτηθούν τα ναυπηγεία συνεχίζοντας τη λειτουργία τους, με πλήρη απασχόληση των εργαζομένων σε αυτά, με όλες τις εμπορικές δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένων των εμπορικών πλοίων…».
Στην απάντησή του, ο ευρωπαίος Επίτροπος για θέματα Ανταγωνισμού, Χοακίν Αλμούνια, προτείνει το οριστικό κλείσιμο και την εκκαθάριση των ναυπηγείων Σκαραμαγκά, εφ’ όσον η «Ελληνικά Ναυπηγεία Α.Ε.» δεν είναι σε θέση να επιστρέψει τις ενισχύσεις ύψους 310 εκατομμυρίων ευρώ.
Μάλιστα, ο ευρωπαίος Επίτροπος επιχειρηματολογεί ότι «η παύση των δραστηριοτήτων της εταιρείας και η πώληση των περιουσιακών της στοιχείων θα επέτρεπε σε άλλους δυνητικά ενδιαφερόμενους επενδυτές να αποκτήσουν αυτά τα περιουσιακά στοιχεία, και, χωρίς τα βάρη του παρελθόντος, να κάνουν την καλύτερη δυνατή χρήση τους», χωρίς βέβαια να διευκρινίζει σε τι είδους «χρήση» αναφέρεται..protothema.gr15/5/13---ΣΧΕΤΙΚΑ:
Προς ρήξη με τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά
Διπλή καταδίκη της Ελλάδας για τις ενισχύσεις στα Ελληνικά Ναυπηγεία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου